27 Mayıs 2008 Salı

Kelebek Pasta

Canım kuzenim Duygu'ya 22. yaşı için yaptığım pasta... Kelebek narinliğinde ve yine kelebekler gibi rengarenk bir genç kızın pastasını da yine kelebekler süslesin istedim. Bütün meyve ve sebzelerin çeşitlendiği bu mevsimde yaptığım pastaların malzemelerinin mevsim meyvelerinden olmasına özellikle dikkat ediyorum.

Yavaş yavaş tezgahlardaki yerini terketmek üzere olan çilekleri pastamın baş kahramanı yapmak istedim:) Sade pandispanya, vanilyalı krema ve çilekler süper bir üçlü oluşturdular.Yağ ve kabartama tozu kullanmadan yaptığım bu pandispanya, sıcakların bastırmaya başladığı bu günlerde son derece hafif de oluyor.

Canım kardeşim bir kez daha nice mutlu yaşlara, renklerin hiç ama hiç solmasın:)

2 yorum:

BURCU dedi ki...

Bi'tanecik canım arkadaşım, her zaman hayran kaldığım yaratıcılığını artık pastalara da yansıtıyorsun..

Sitene her girişimde; kardan dolayı evde mahsur kaldığımız zaman yaptığımız konuşmalar, planlar ve nasıl heyecanlandığımız geliyor aklıma :)

Bu güzel pastalar ve insanı alıp götüren yazıların için seni tebrik ediyorum...Ve de kocaman öpüyorum Zeroşum...

Daha nice güzel ve yaratıcı pastalara :)

Sevgiler,

BURCU

zero dedi ki...

Canım arkadaşım Burcum benim, valla ben de her pastada inan seninle kurduğumuz hayalleri hatırlıyorum. Hiç aklımdan çıkmıyor ki o gün. Kardan mahsur kalmışız, senin kucağında bilgisayar, benimkinde dergiler aklımızda da hayallerimiz... O hayallerin bir gün gerçek olacağına inanıyorum ben Burcucum:) Yeter ki biz istemeye devam edelim. Çok öpüyorum seni:)